Projekta popularitāte izšķir visu! Tāds ir galvenais secinājums, ko kompānijas Bonava Latvija eksperti ir izdarījuši 2024. gadā. Par to žurnālam Kvadrātmetrs un portālam varianti.lv pastāstīja Latvijas vadošā attīstītāja mārketinga un pārdošanas vadītājs Kaspars Ekša: “Vissvarīgākais novērojums, ko mūsu kompānija guva 2024. gadā, ir tas, ka viena no vissvarīgākajām projekta panākumu sastāvdaļām ir tā popularitāte. Mēs, protams, nesakām, ka tas mums bija kaut kāds atklājums. Vienkārši mēs lieku reizi pārliecinājāmies par šīs aksiomas pareizumu: nekustamā īpašuma panākumus nosaka ne tikai atrašanās vieta, bet arī popularitāte un tirdzniecība objektos ar labu lokāciju un atpazīstamību ir sekmīga pat relatīvi vāja tirgus apstākļos. 2024. gadā Bonava Latvija Dreiliņos sāka būvēt projekta Dreilinga mājas pēdējo kārtu. Laikā, kad lielākā daļa darījumu ar jauniem dzīvokļiem Latvijas galvaspilsētā notiek, izmantojot dažādas akcijas, atlaides un bonusus, projekta Dreilinga mājas pēdējās mājās dzīvokļi tiek rezervēti tā sauktajā papīra stadijā par reālo tirgus cenu. Neraugoties uz to, ka pēdējā māja būs gatava tikai 2026. gada pirmajā ceturksnī, tas ir, pēc gada(!), rezervēto dzīvokļu skaits tajā pārliecinoši tuvojas 50%. Tas tad arī mums ir aizejošā gada svarīgākais un patīkamākais moments. Pircēju aktivitātes atjaunošanos mūsu projektos mēs sajutām vasaras beigās, bet oktobris–novembris un decembris jau atnesa labus rezultātus.
Runājot par 2025. gadu, gribu cerēt, ka pēc darījumu skaita tas būs labāks nekā 2024. gads. Svarīga loma būs Euribor likmju virzībai, kas tupina pazemināties. Eksperti uzskata, ka šis process turpināsies vēl gadu, un pēc tam likmes stabilizēsies. Tas pircējiem ļaus drošāk pieņemt lēmumus par mājokļa iegādi”.